مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-20اقتصادي

وجود 47 تعاونی روستایی با 60 هزار عضو در استان تهران 


مدیر سازمان تعاون روستای استان تهران گفت: سازمان تعاون روستایی خدمات گسترده ای را به جامعه روستایی به منظور افزایش میزان تولید ارائه می دهد.

- ایسنا/تهران مدیر سازمان تعاون روستای استان تهران گفت: سازمان تعاون روستایی خدمات گسترده ای را به جامعه روستایی به منظور افزایش میزان تولید ارائه می دهد.

رسول سلگی عصر چهارشنبه اول بهمن ماه در دیدار با فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل زنجیره تولید، حمایت از بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان همه به محصولات کشاورزی محسوب می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: راه اندازی روستا بازارها در راستای تحقق شعار از مزرعه تا سفره موجب حمایت از تولید بخش کشاورزی و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم می شود، ظرفیتی که شهرستان ورامین به عنوان قطب کشاورزی استان تهران از آن برخوردار بوده و می تواند در این منطقه محقق شود.

مدیر سازمان تعاون روستای استان تهران اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی خدمات گسترده ای را به جامعه روستایی به منظور افزایش میزان تولید ارائه می دهد و لازم است تا به منظور افزایش میزان این خدمات، فعالیت ها بر اساس علم و دانش روز منطبق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 47 تعاونی روستایی با 60 هزار عضو در استان تهران 

وجود 47 تعاونی روستایی با 60 هزار عضو در استان تهران